کد خبر 380171
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طبق ماده ۵۳ آیین نامه اجرایی مدارس دانش آموزان متاهل می توانند با رعایت شرایطی در مدارس روزانه تحصیل کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، در پاسخ به این پرسش که با چه شرایط دانش آموزان متاهل می توانند در مدارس روزانه حضور یابند اظهار کرد: دانش آموزانی که ازدواج کرده اند طبق ماده ۵۳ آیین نامه اجرایی مدارس می توانند با  ۴ روشی که در این ماده آمده است ادامه تحصیل دهند.

وی افزود:تحصیل دانش آموزان در مدارس روزانه منوط بر رعایت سادگی کامل و خودداری از ابراز مسایل ازدواج با دیگر دانش آموزان است.

ثقفی با بیان اینکه  دانش آموزانی که متاهل شده اند طبق مقررات می توانند در امتحانات متفرقه شرکت کنند افزود:یکی از بند های این آیین نامه تحصیل این دسته از دانش آموزان در مدارس بزرگسال است البته در صورت داشتن شرایط سنی مناسب با آن مقطع می توانند در مدارس روزانه ثبت نام کنند و بدون حضور در کلاس درس مانند سایرین در امتحانات شرکت نمایند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: هر مدیری بر خلاف این آیین نامه عمل کند، مرتکب تخلف شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس